فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فصل دوم پایان نامه راه های ایجاد محبت

فصل دوم پایان نامه راه های ایجاد محبت
فصل دوم پایان نامه راه های ایجاد محبت - فصل دوم پایان نامه راه های ایجاد محبت



فصل دوم:
1-2.سیمای خانواده در آخر الزمان
1-1-2. فرزندان خانواده ، فرزندان خوانده های رسانه
صهیونیسم جهانی ،با فروپاشی خانواده ها از سویی زمینه استدلای فرهنگی – سیاسی خود را از طریق رسانه ها فراهم می سازد و در نتیجه فرزندان خانواده ها را از نظر اخلاقی به فرزند خوانده های تربیت شده خویش تبدیل می نماید و آنان در منش ، گویش، پوشش ،آرایش و انتخاب فرهنگ زندگی ، دنباله رو خود می گرداند و از سویی دیگر با کشاندن زنان از فضای عاطفی خانواده به فضای نابسامان جامعه ،به بهره کشی جنسی و غیر جنسی از زنان در بالا ترین حد ممکن می پردازد.
سردمداران این نظام شیطانی در عرصه جهانی ،با بهره گیری از سیطره نظام رسانه ای برآنند تا حس شریف مادرانه را نسبت به تربیت نسل سالم رادر وجود زنان و دختران به حس لذت جویی های بی حد و مرز جنسی و تن دادن به امور مردانه و فرار از مسؤولیت های مادرانه تبدیل گرداند تا جایی که بسیاری از دختران مسیحی و مسلمان را در سطح جهان به سوی مد پرستی ،برهنگی و آلودگی های جنسی کشانیده و آنان را به برده صنعتی های جنسی و خود فروشی های شبه اختیاری وادار نموده اند .
2-1-2. نسل رسانه
دجال آخر الزمان و ساحره قرن بیست و یکم ، با تک چشم جادویی اش ،همه را سحر می کند . جام جهان نمایی که هر ثانیه ،با هزار رنگ و طرح و صدا ،سر آدمی را کرم می کند .بچه ها با صدای او از خواب بیدار نمی شوند وو پای حرف هایش می خوابند .مادر ها ،موقع دیدن فیلم محبوبشان دیگر حوصله بچه و سرو صدایش را ندارند . مرد ها با فوتبال هایش قرار از کف می دهند و هیچ کس را نمی شناسند . تلویزیون تیشه ای شده بر ریشه درخت رابطه بین اعضای خانواده، تیشه ای نامرئی که ریشه های درخت را بطه و عاطفه را در کانون خانواده یکی یکی قطع می کند.
شاید آن دجال وعده داده شده آخر الزمان را که یک چشم دارد و مو های بسیار و از هر سو آهنگ هایی تولید می کند تا مردم را از خداوند دور نماید بتوان بر همین رسانه ها ی کنونی تطبیق داد که ابزار گسترش بندگان شیطان شده اند و مردمان را از آسمان دور می سازد و به انواع لذایذ دنیوی جذب می کنند .
حال پرسش اساسی این است که در عصر پرترافیک تکنولوژی و موج های الکترونیکی ، چه کسی صلاحیت بیشتری برای تربیت و رشد فرزندان ما رادارد ، اعضای پر مهر و محبت خانواده یا مهره های بی جان و رنگارنگ در چشم جادویی دجال؟!
3-1-2. رسانه و بحران هویت خانواده
اعضای خانواده ای که مخاطب فیلم ها،رمان ها مجلات و شبکه هایی باشند که به دنبال ترویج خشونت ، سکس و لاابالی گری ، شیطان پرستی ،انسان پرستی ،زن پرستی و...قرار گرفته اند . به ناچار شخصیت مانند آنان پیدا می کنند امروز به دنبال شهوت جنسی و فردا به دنبال شهوت شکم یک روز مشغول مشروبات الکلی و روز دیگر به دنبال مصرف مواد مخدر ،یک روز در مسجد و روز دیگر...چنین انسانی توازن شخصیتی ندارد و هنرپیشه ای است که در سکانس های مختلف زندگی نقش های متعدد بازی می کند ،در خانه یک نقش ، در دانشگاه یک نقش و در مسجد و حسینیه نقشی دیگر را اجرا می کند.
یکی از شایع ترین مکاتب امروزی در جهان غرب که دنیای شرق و در بین مسلمانان نیز از طریق شبکه های ماهواره ای و سایت های اینترنتی فراوان یافته است ، (----)و آیین دروغیین شیطان پرستی می باشد .اساسی ترین این گروه ها و باند ها فرو پاشی نهاد خانواده ،ایجاد .(---)فرهنگی بین نسل های گذشته و حال و آینده ، تکثیر و تولید نسل های ناپاک و آلوده ،ترویج شهوت پرستی و خطا کاری استعاله فرهنگی در کار کردن زن و مرد و نظام خانواده و خانه داری و در یک کلام جانشین سازی((فرهنگ ابتذال))به جای ((فرهنگ اصیل اخلاقی ))است.
2-2. آسیب های خانوادگی در آخرالزمان
1-2-2. نابسامانی عاطفی در روابط خانوادگی
از مهمترین ناهنجاری های خانوادگی در آخرالزمان ایجاد گسست شدیدعاطفی بین اعضای خانواده و از هم گسیختگی خانواده هاست. از منظر احادیث اسلامی در آخرالزمان بنیاد خانواده ها به شدت سست و آسیب پذیر خواهد شد و فساد ها ، فتنه ها و آفت های فرا گیر این دوران در تمام خانه های شرق و غرب عالم نفوذ خواهد یافت و نه تنها فرزندان را بلکه پدران و مادران را نیز فرا خواهد گرفت.
امام صادق علیه السلام می فرماید (رایت العقوق قد ظهر ) ( الکافی ج 8 ص41)
در آخرالزمان خواهی دید که پدران و مادران از فرزندان خود به شدت ناراحتتند و عاق والدین شدن رواج یافته است.
امام صادق علیه السلام می فرمایید: (واستخف بالوالدین ) (الکافی ج 8 ص 41)
حرمت پدران و مادران سبک شمرده می شود .
(رایت ابن الجل یفتری علی ابیه و یدعو علی والدیه و یفرح بموتهجا ) (بحار الانوار ج 52 ص 259 باب 25)
فرزند به پدرش تهمت میزند پدر و مادرش را نفرین می کند و از مرگ آنها مسرور است.
2-2-2. شهوت گرایی و لذت محوری
عفت و نجابت زنان و مردان آخرالزمانی در تاخت و تاز اسب وحشی و تاراج می گردد.،و روح پاک ایشان به لجن زاری بدبو از بی عفتی و هوا پرستی تبدیل می گردد: امام صادق علیه السلام می فرماید(یکون هم الناس بطونهم و فروجهم ،فلا یبالون بما-----------)( الکافی ج 8 ص 42)
هم و غم مردم ( آخرالزمان ) به سیر کردن شکم و رسیدگی به شهوتشان خلاصه می شود دیگر اهمیت نمی دهند که آنجه می خورند حلال است یا حرام ؟و این که آیا-------------------.غرایزشان مشروع است یا نا مشروع؟
امام علی علیه السلام می فرماید : زنان در آن زمان ، بی حجاب برهنه ،و خود نما خواهند شد. (مکارم الاخلاق ص 201، من لا یحضره الفقیه ،ج 3 ص 390)
3-2-2. بی غیرتی خانوادگی
مردان و زنان آخر الزمانی دچار نوعی (قحط غیرت ) می شوند تا جایی که در دفاع از کیان عفت و نجابت خانواده ها خود دچار نوعی بی حسی و بی میلی می گردند و گاه به عمد ،ناموس خویش را در معرض دید نامحرمان قرار می دهند .و حتی با بی عفتی ها و خود فروشی ایشان رضایت می دهند .
امام علی علیه السلام « و یری الرجل من زوجته القبیح فلا ینهاها و لا یردها عنه و یاخذ ما تاتی من کد فرجها ومن مفسد خدرها حتی لو نلحت طولا و عرضا لم ینهاها و لا یسمع و ما وقع فذاک هو الدیوث»(بشارة الاسلام ص 77 .الزام الناصب ص 195)
مرد از همسرش انحرافات جنسی را میبیند و اعتراضی نمی کند . آنچه از طریق خود فروشی بدست می آورد ، می گیرد می خورد . اگر انحراف سراسر وجودش را داخل گیرد ،اعتراض نمی کند ، به آنجه انجام میشود و در حقش گفته میشود ،گوش نمی دهد .پس چنین فرد دیوسی است .(که بیگانگان را بر همسر خود وارد می کنند)
امام صادق علیه السلام می فرماید : (اذا رایت الرجل یاکل من کسب امراته من الفجور ،یعلم ذالک و یقیم علیه یکریامراته و جاریته و یرضی بالدنیمن الطعام و الشراب)(الکافی ج 8 ص 38 وسایل الشیعه ج 16 ص 277،بحارالانوار ج52ص 257ج 25)
(آن زمان ) هنگامی است که از راه نا مشروع ، پول به دست اورد ومرد از درامد او بخورد! وضع نامطلوب اورا بداند وبا زندگی کند! زن و دخترش را به کرایه بدهد و به خوردنی ها ونوشیدنی ها پست دنیا که از این راه عایدش میشود ،راضی شود. (خانواده و تربیت مهدوی ص41-44)
4-2-2. زن پرستی
یکی از آفات و ناهنجاری خانوادگی در آخرالزمان ،زن سالاری تا سر حد زن پرستی و قبمه قرار دادن زنان میباشد پیامبر اکرم صلی الله و علیه و آله می فرماید : لا یکون الرجل همه بطنه و قبلته و زوجته و دینه دراهمه )( بشارة الاسلام ص132)
در آخر الزمان تمام همت مرد ، شکم او و قبله اش ،همسر او ،دینش ، درهم، و دینار او خواهد بود .
امام صادق علیه السلام می فرماید : (و رایت المراة تقهر زوجها و تعمل مالا یشتهی و تنفق علی زوجها)(کافی ج 8 ص 38 حر عاملی وسایل الشیعه ج 16 ص 277 بحارالانوار ج 52 ، ص 257 باب 25)
در آخرالزمان زن را بینی که با خشونت با همسرش رفتار می کند آنچه را که نمی خواهد ،اموال شوهرش را برضروری خرج می کند
5-2-2. مانع تراشی در تربیت دینی فرزندان ......

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : docx

تعداد صفحات : 60

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 95 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.