فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

تولید پوشاک دانلود تولید پوشاک کارآموزی تولید پوشاک پی دی اف تولید پوشاک

تولید پوشاک
تولید پوشاک - تولید پوشاک دانلود تولید پوشاک کارآموزی تولید پوشاک پی دی اف تولید پوشاک



دانلود پی دی اف
تولید پوشاک
دانلود تولید پوشاک
کارآموزی تولید پوشاک
پی دی اف تولید پوشاک
کارآموزی تولید پوشاک

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 25

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 273 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پاورپوینت کنترل بهداشتی مواد غذایی (فصل چهاردهم کتاب تغذیه و بهداشت مواد غذایی )

پاورپوینت کنترل بهداشتی مواد غذایی (فصل چهاردهم کتاب تغذیه و بهداشت مواد غذایی )
پاورپوینت کنترل بهداشتی مواد غذایی (فصل چهاردهم کتاب تغذیه و بهداشت مواد غذایی ) - پاورپوینت کنترل بهداشتی مواد غذایی (فصل چهاردهم کتاب تغذیه و بهداشت مواد غذایی ) سال سوم دوره آموزش متوسطه فنی و حرفه ای، در قالب 72 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx



پاورپوینت کنترل بهداشتی مواد غذایی (فصل چهاردهم کتاب تغذیه و بهداشت مواد غذایی ) سال سوم دوره آموزش متوسطه فنی و حرفه ای، در قالب 72 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx








بخشی از متن :



غذاهای وارداتی و آلودگی های ناشناخته ای که به همراه خود به کشور می آورند هریک به نحوی می توانند سلامتی مصرف کننده را به مخاطره بیاندازند. به همین دلیل لازم است سیستم های دقیق و حساب شده ای بر کلیه امور مربوط به غذا و تغذیه در کشور نظرت داشته باشد.



عناوین اسلایدها


کنترل دولتی بهداشت مواد غذایی

کنترل بهداشتی مواد غذایی در منزل

توصیه های بهداشتی

بهداشت آشپز خانه

غذاهای پخته شده

غذاهای تازه

غذاهای نگه داری شده

نکات مهم بهداشتی، به هنگام تدارکات و تهیه غذا

مرحله اول :تهیه مواد اولیه (خرید)

مرحله دوم : بهداشت در آمادگی سازی مواد غذایی

مرحله سوم:بهداشت طبخ

مرحله ی 4: نکات بهداشتی توزیع و مصرف مواد

مرحله ی5 : نکات بهداشتی در نگهداری و دور ریز غذا




مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 72

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 24473 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

تولید آجر فشاری 35 ص کارآموزی تولید آجر فشاری 35 ص دانلود تولید آجر فشاری 35 ص

تولید آجر فشاری 35 ص
تولید آجر فشاری 35 ص - تولید آجر فشاری 35 ص کارآموزی تولید آجر فشاری 35 ص دانلود تولید آجر فشاری 35 ص



آموزشکده عالی فنی شهید بهشتی شهرستان اردکان
کار آفرینی و پروژه

موضوع:
تولید آجر فشاری


استاد:
مهندس صدیقیان


مجریان طرح پروزه:
علی انارکی اردکانی
محمد رضا میر شمسی اردکانی


زمستان87
آجرنگین کویر اردکان

مقدمه :
آجر سنگی است ساختگی (مصنوعی) که نوع رسی آن از پختن خشت (گل شکل داده شده) و نوع ماسه آهکی آن از عمل آوردن خشت ماسه آهکی (که از فشردن مخلوط همگن ماسه سیلیسی و آهک در قالب ساخته می‌شود) با بخار تحت فشار زیاد به دست می‌آید، آجرهای بتنی همانند بلوکهای سیمانی تهیه می‌شوند. آجر رسی عمدتاً از سیلیکاتهای آلومینیوم بوده و آجر ماسه آهکی از سنگدانه‌های ریز سیلیسی تشکیل شده است که توسط خمیری از جنس سیلیکات کلسیم به همدیگر چسبیده‌اند. این آجر معمولاً به رنگ خاکستری است ولی می‌توان با افزودن رنگ مناسب آن را به رنگهای دیگر نیز تولید نمود. آجر به اشکال مکعب مستطیل توپر، سوراخدار، توخالی (مجوف تیغه‌ای و سقفی) و قطعات نازک تولید می‌شود. از آجر در ساختن دیوارهای باربر، تیغه‌های جدا کننده، سقفهای تیرچه بلوک، طاق ضربی بین تیرآهنها و نمای خارجی و داخلی ساختمانها بهره‌گیری می‌شود.
تاریخچه آجر
آجر از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که قدمت آن بنا به عقیده برخی از باستان شناسان به ده هزار سال پیش می رسد.در ایران بقایای کوره های سفال پزی و آجر پزی در شوش و سیلک کاشان که تاریخ آنها به هزاره چهارم پیش از میلاد می رسد پیدا شده است. همچنین نشانه هایی از تولید و مصرف آجر در هندوستان به دست آمده که حاکی از سابقه شش هزار ساله آجر در آن کشور است وازه آجر بابلی و نام خشت هایی بوده که بر روی آنها منشورها قوانین و نظایر آنها را می نوشتند گمان می رود نخستین بار از پخته شدن خاک دیواره ها و کف اجاق ها به پختن آجر پی برده اند
کوره های آجر پزی ابتدایی بی گمان از مکان هایی تشکیل می شده که در آن لایه های هیزم و خشت متناوبا روی هم چیده می شده است.
فن استفاده از آجر ازآسیای غربی به سوی غرب مصر و سپس به روم و به سمت شرق هندوستان و چین رفته است در سده چهارم اروپایی ها شروع به استفاده از آجر کردند ولی پس از مدتی از رونق افتاده و رواج مجدد از سده 12 میلادی بوده که ابتدا از ایتالیا شروع شد.
در ایران باستان ساختمان های بزرگ و زیبایی بنا شده اند که پاره ای از آنها هنوز پا بر جا هستند؛ نظیر طاق کسری در غرب ایران قدیم ، آرامگاه شاه اسماعیل سامانی در گنبد کاووس و مسجد اصفهان را که با آجر ساخته اند همچنینی پلها و سد های قدیمی مانند پل دختر سد کبار در قم از جمله بناهای قدیمی می باشند.
انواع آجر در ایران قدیم
در ایران هر جا سنگ کم بوده و خاک خوب هم در دسترس بوده است آجر پزی و مصرف آجر معمول شده است اندازه آجر ایلامی حدود 10×38×38 سانیتی متر بوده پختن و مصرف آجر در زمان ساسانیان گسترش یافته و در ساختمان های بزرگ مانند آتشکده ها به کار رفته است اندازه آجر این دوره جدود 44×44×7تا 8 بوده است و بعد های آن 20×20×3 تا4 سانتی متر کاهش یافت .
در فرش کردن کف ساختمان از آجر بزرگتری به نام ختائی به ابعاد 5×25×25 سانتی متر و یا بزرگتر از آن به نام نظامی در ابعاد 40×4×5 سانتی متر استفاده می شده است از انواع دیگر آجر در گذشته آجر قزاقی می باشد که پیش از جنگ جهانی اول روسها آن را تولید می کردند که ابعاد آن 5×10×20 بوده است آشنایی با آجر و مواد اولیه آن آجر نوعی سنگ مصنوعی است که از پختن خشت خام و دگرگونی آن بر اثر گرما به دست می آید خاک آجر مخلوطی است از خاک رس ماسه فلدسپات سنگ آهک سولفات ها سولفورها فسفات ها کانی های آهن منگنز منیزیم سدیم پتاسیم مواد آلی و…
۲-۱ - انطباق با مشخصات و استانداردها
آجرهای مصرفی در هر پروژه باید از نظر ویژگیهای فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی (مانند ابعاد، رنگ و دیگر مشخصه‌ها) با آنچه در نقشه‌ها، دستور کارها، مشخصات فنی خصوصی و سایر مدارک پیمان ذکر شده است منطبق باشد. نمونه آجرهای مصرفی اعم از پشت کار و نما، توپر و سوراخدار مجوف تیغه‌ای و سقفی، انواع رسی و ماسه آهکی باید قبلاً به تصویب دستگاه نظارت برسد.
ویژگیهای فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی آجرها و روش آزمایش آنها باید مطابق استانداردهای ایرانی زیر باشد:
ـ استاندارد شماره 7 : آجرهای رسی (مشتمل بر ویژگیها، نمونه‌برداری و روشهای آزمایش)
ـ استاندارد شماره 2909 : استاندارد ویژگیها و روشهای آزمون تیرچه و بلوک سقفی
ـ استاندارد شماره 991 : آجر نسوز جهت طاقهای قوسی
ـ هر استاندارد ایرانی دیگری که تا زمان انعقاد پیمان در باره آجر تدوین یا تجدید نظر شود
تا زمانی که استاندارد ایرانی در پاره‌ای موارد تدوین نشده باشد در درجه اول استانداردهای ”سازمان بین‌المللی استاندارد ISO “ معتبر خواهد بود و در صورت نبودن استاندارد مذکور به ترتیب استانداردهای آلمانی DIN ، بریتانیایی BS و آمریکایی ASTM ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
مراحل ساخت آجر عبارتند از :
کندن و ستخراج مواد خام
آماده سازی مواد اولیه
قالب گیری

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 35

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 6268 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

دانلود تحقیق کارآفرینی دانلود دانلود تحقیق کارآفرینی تحقیق کارآفرینی

دانلود تحقیق کارآفرینی
دانلود تحقیق کارآفرینی - دانلود تحقیق کارآفرینی دانلود دانلود تحقیق کارآفرینی تحقیق کارآفرینی



درس






کارآفـرینی





تدوین:
مهندس عبدالرحمن تزری
پائیز 1377- گرگان

الف. صادرات کشور ما به این کشورها شامل: موادغذایی، کفش و پوشاک، مواد شوینده، لوازم خانگی و منسوجات است و واردات کشور مواد شیمیایی، پنبه، آهن آلات و کود شیمیایی می‌باشد. اطلاع کارآفرینان از عناوین کالاهای وارداتی و صادراتی و میزان حجم معاملات و مبادلات کالاها در تأسیس واحدهای تولیدی و خدماتی و چگونگی توسعه فعالیتهای آنها بسیار مؤثر می‌باشد.
ب. صادرات و واردات با پول: معاملات با کشورهای خارجی با پول و به طور عمده با استفاده از دلار انجام می‌گیرد لیکن کشورهای جهان به علت اینکه از نوسان ارزش دلار آسیب کمتری ببینند علاقه دارند که مبادلات بازرگانی خود را با احتساب ارزش واقعی بین‌المللی پول چند کشور جهان مانند ژاپن، آلمان، فرانسه، انگلیس و ... انجام دهند. به همین علت کشورهای اروپایی در حال به توافق رسیدن در انتخاب واحد پولی مشترک بین خود می‌باشند[1].
در حال حاضر شرکای تجاری جمهوری اسلامی ایران برای کالاهای صادراتی به ترتیب عبارتند از: آلمان، ژاپن، ایتالیا، دبی، بلژیک، ترکیه، استرالیا، برزیل و کره جنوبی و همچنین شرکای تجاری جمهوری اسلامی ایران برای کالاهای وارداتی به ترتیب عبارتند از: آلمان، ایتالیا، دبی، ترکیه، سویس، ژاپن، بریتانیا، فرانسه و کره جنوبی که بدیهی است به علت تغییرات شرایط سیاسی و اقتصادی طرفین معامله، ترتیبات فوق پایدار نمی‌باشد و کارآفرینان باید با ابتکارات خود بتوانند مطابق شرایط روز نسبت به صادرات و واردات اقدام نمایند و یا خود شرایط جدیدی را به وجود آورند یعنی کالای جدیدی را از کشور جدیدی وارد و یا به کشور دیگری صادر نمایند.

بازاریابی
برای فروش کالا و یا ارائه خدمات در داخل و یا خارج از کشور احتیاج به بازاریابی می‌باشد.
بازاریابی عبارتست از «همه تلاشهای نظام‌مند برای شناخت نظام بازار و اقدام نسبت به انواع تقاضاها، با توجه به نظام ارزشی جوامع و هدفهای سازمانی».
مدیران بنگاههای کارآفرینی و شرکتهای تولیدی و بازرگانی باید با شناخت بازار و تحلیل آن سهم مناسب از بازار را برای خود بدست آورند و با عرضه محصولی با قیمت مناسب، بکارگیری روشهای مطلوب توزیع، استفاده از تبلیغات آگاه کننده و جهت‌دهنده و شناسایی رقبا، فرصتها و تهدیدهای محیطی، سهم بازار محصول خود را افزایش دهند و با خلاقیت، ابتکار، انعطاف‌پذیری و تطبیق منابع با نیازها، خواسته‌های مشتریان داخلی و خارجی و با رعایت عدالت و ارزشهای اسلامی علاوه بر افزایش سهم بازار، مشتریان خود را نیز حفظ نمایند.
تبلیغات
تبلیغ بازرگانی عبارت است از به کار بستن اقداماتی به منظور جلب توجه افراد به ویژگیهای خوب یک محصول و یا خدمات قابل ارائه و ایجاد تقاضای هر چه بیشتر برای آنها با رعایت تقوا و اخلاق اسلامی.
هدف تبلیغ بازرگانی، شناساندن محصول و تولیدکنندة آن به گروههای مصرف کننده و ایجاد انگیزه برای فروش انبوه است. برای این منظور تبلیغ باید جنبه آگاه‌کنندگی داشته باشد. در تمام مراحل تبلیغاتی لازم است مزایای یک محصول و دلایل برتری آن به طور روشن و واقعی به اطلاع مشتریان برسد. امروزه مؤسسات تبلیغاتی امر تبلیغ را با استفاده از افراد متخصص و وسایل و امکانات فنی بر عهده دارند.

ویژگیهای پیامهای تبلیغی: مهمترین ویژگیهای یک پیام تبلیغی به شرح زیر توصیه می‌گردد:
1- قبل از انتخاب وسایلی که برای تبلیغ در نظر گرفته می‌شود باید از اثربخشی آن مطمئن شد. این امر به میزان خلاقیت و ابتکار مؤسسه تبلیغاتی و یا واحد تولیدی و خدماتی بستگی دارد.
2- بودجه تبلیغات باید با قدرت مالی واحد تولیدی و خدماتی متناسب باشد.
3- پیام تبلیغ باید واضح و صمیمی باشد.
4- تبلیغات بر اساس یک برنامه مدون، حساب شده و از روی صداقت انجام گیرد.

به نام خداوند جان و خرد
پیشگفتار
با توجه به شرایط اجتماعی موجود در دنیا و پیشرفت جوامع در تمامی نقاط جهان ارتباط‌های اجتماعی و اقتصادی بین آنها و نیاز روزافزون بدان موجب داغتر شدن بازار رقابت به منظور کسب درآمد بیشتر می‌شود که در این میان تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران ذینفع بر آن می‌شوند که به مسائل جنبی مربوط به این روند رو به رشد توجه بیشتری بنمایند و بر شما دانشجویان عزیز هم که بزودی درگیر این نوع مسائل خواهید شد، واجب می‌شود که تا حدودی با آنها آشنا و از شیوه‌های مطلوبتری که نتیجة بررسی‌ها و توجه دیگران می‌باشد، آگاهی یابید تا در ادامه راه به موفقیت و نتایج بهتری دست یابید.
بنابراین در این مجموعه بر آن شده‌ام تا حدودی ولو مختصر بر این مهم بپردازم امید است جزوه با تمام نواقص خود انگیزه‌ای برای نگرشهای بیشتر شما عزیزان باشد.

انشاءالله....


تعاریف
چون در صدد هستیم شما را تا حدودی به مسائل مربوط به کار و فعالیت مربوط به مسائل اقتصادی آشنا کنیم و شما را در جهت پیشرفت کاریتان سوق؛ دهیم پس لازمست ابتدا با بعضی از تعاریف آشنا شوید از جمله:
کار: به مجموعه کوشش و فعالیت و خلاقیتی که موجب آفرینندگی و حتی تلاش برای افزایندگی، کار گفته می‌شود.


[1] - (به نقل از روزنامه سلام 10 دی 1377)
یورو پول و احد اروپایی از فردا (اول ژانویه 1999) به طور قانونی وارد بازار اروپا می‌شود.
کارشناسان اقتصادی معتقدند این اقدام اتحادیه اروپا حرکتی است در جهت تحکیم و تکمیل پیوندهای سیاسی، اقتصادی گذشته و موجب می‌شود تا بلوک اقتصادی قدرتمندی برای مقابله با قدرت اقتصادی آمریکا به وجود آید.
کشورهای اتریش، بلژیک، آلمان، فنلاند، فرانسه، ایرلند، ایتالیا، لوگزامبورگ، هلند، پرتغال و اسپانیا با جمعیتی در حدود 291 میلیون نفر یازده کشوری خواهند بود که از فردا به طور رسمی پول واحد اروپا را پول قانونی خود تلقی خواهند کرد.
البته در ابتدای کار، یورو گردش پولهای رایج ملی را ناگهانی متوقف نخواهد کرد و کشورهای اروپایی یاد شده تا ژانویه 2002 برای جایگزینی کامل یورو به جای پولهای خود فرصت دارند.
کمیسیون اروپا اخیرا اعلام کرده است که جایگزینی اسکناسها و سکه‌های یورو به جای 12 میلیارد قطعه اسکناس و 70 میلیارد قطعه سکه فعلی رایج در بازارهای اروپا زمان زیادی می‌برد و به همین علت 3 سال برای دوران انتقال تعیین شده است. البته از هفته آینده (چهار ژانویه) بازارهای سهام اوراق بهادار تنها از یورو استفاده خواهند کرد و همچنین در نقل و انتقال وجوه از طریق رایانه نیز که به پول نیاز نیست می‌توان از یورو استفاده کرد.
رئیس دانشکده اقتصادی دانشگاه علام طباطبایی در پاسخ به سؤالی درباره هدف کشورهای اتحادیه اروپا از جایگزینی یورو به جای پولهای ملی به خبرنگار ما گفت: توافق برای انتشار پول واحد اروپایی در حقیقت ادامه حرکت برای اتحاد واقعی اروپا بود که از تشکیل بازار مشترک و ایجاد اروپای متحد آغاز شد و با رواج پول مشترک اکنون با ایالات متحده اروپا مشابه ایالات متحده آمریکا روبرو هستیم.
وی در پاسخ به این سؤال که انتخاب یورو به عنوان پول واحد اروپا چه تأثیری به اوضاع مالی و اقتصاد جهان خواهد داشت گفت: قدرت تولید حدود 300 میلیون نفر جمعیت تحت پوشش 11 کشور اروپایی حدود 7 تا 8 هزار میلیارد دلار تخمین زده می‌شود که این تقریبا معادل قدرت ایالات متحده آمریکا است و طبیعتا پول اروپایی با چنین پشتوانه‌ای می‌تواند به سرعت در کنار پولهای پرقدرتی چون دلار و ین قرار گیرد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا یورو می‌تواند جایگزین ارزهای پرقدرتی چون دلار، پوند و یا ین شود گفت: این مسأله بستگی به عکس‌العمل کشورهای مختلف دارد از طرفی اکنون دلار مورد استفاده بخش اعظم کشورهای جهان است و کشورها اجازه نخواهند داد تا دلار که اکنون به عنوان ذخیره بانکهای مرکزی تعداد زیادی از کشورهای جهان است سقوط کند، هر چند برخی کشورها به مرور در معاملات خود این پول را جایگزین دلار خواهند کرد اما اقتصاد بزرگ آمریکا نیز در برابر این قبیل اقدامات بیکار نخواهند نشست. نباید از یاد برد که آمریکا قدرت اقتصادی یکپارچه با سابقه‌ای طولانی است اما اروپا هنوز در ابتدای راه است.
وی در پاسخ به این سؤال که با جریان افتادن پول واحد اروپا چه تأثیری بر روی اقتصاد ایران خواهد داشت، گفت: من معتقدم اکنون باید از این فرصت استفاده کنید و به قدرت انحصاری دلار در اقتصاد خارجی خود پایان دهیم. همانطور که برخی از کشورها در جنوب شرقی آسیا به این سو حرکت می‌کنند.
رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی افزود: کشور ما در سالهای اخیر به علت کاهش ارزش دلار و یا نوسانات آن زیانهای زیادی دیده است زیرا در بافتهای ما عمدتا به دلار است از طرفی ما عمده مبادلات اقتصادی و روابط سیاسی خود را با اروپا انجام می‌دهیم و منطقی است که پول مورد مبادله را هم از پولهای آنها انتخاب کنیم.
همچنین یک استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی سازمان مدیریت صنعتی نیز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: کشورهای اروپایی از دهه‌های گذشته همواره به دنبال ایجاد یک بلوک قدرتمند اقتصادی برای مقابله و رقابت با قدرت امریکا بوده‌اند و حرکت اخیر نیز در جهت اقدامات گذشته می‌باشد.
وی افزود: انتخاب پول و احد اروپا سبب سرعت در مبادلات بازرگانی و کاهش هزینه‌ها در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا (به جز انگلیس) خواهد شد و می‌توان آن را حرکت دیگری به سوی یکپارچه‌سازی اروپا دانست. درباره تأثیر پول واحد اروپایی بر اوضاع مالی و اقتصادی جهان گفت: این پول قدرتمند با ورود خود به سبد ارزی جهان احتمالا شوکهایی را وارد می‌کند و برخی معتقدند یورو به تدریج جایگزین دلار خواهد شد. هم اکنون چین اعلام کرده که کل ذخایر ارزی خود را به یورو تبدیل می‌کند.
این استاد افزود: از طرف دیگر به نظر می‌رسد که یورو پولی با ثبات و کم نوسان خواهد بود و شاید همین امر سبب روی‌آوری کشورهای بیشتری به این پول بشود.
وی گفت: البته بسیاری از کارشناسان در آمریکا و اروپا با تردید به پول واحد اروپا نگاه می‌کنند اما من فکر می‌کنم چون اقتصاد منطقی و موفق اروپا پشت یورو قرار دارد این پول به مرور قدرت فراوانی پیدا کند و در نهایت به نفوذ دلار دست یابد.
وی در پاسخ به سؤالی درباره تأثیر احتمالی یورو به اقتصاد ایران گفت: چون خریدهای ما از اروپا و از طرفی درآمدها به دلار است اگر به جریان افتادن یورو سبب کاهش ارزش دلار شود با مشکل روبه‌رو می‌شویم.

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : doc

تعداد صفحات : 54

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 49 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل

پاورپوینت عوامل موثر برای ادامه حیات موجود زنده،ساختمان یاخته و عملکرد (فصل اول کتاب فیزیولوژی سال سوم دوره آموزش متوسطه فنی و

پاورپوینت عوامل موثر برای ادامه حیات موجود زنده،ساختمان یاخته و عملکرد (فصل اول کتاب فیزیولوژی سال سوم دوره آموزش متوسطه فنی و حرفه ای)
پاورپوینت عوامل موثر برای ادامه حیات موجود زنده،ساختمان یاخته و عملکرد (فصل اول کتاب فیزیولوژی سال سوم دوره آموزش متوسطه فنی و حرفه ای) - پاورپوینت عوامل موثر برای ادامه حیات موجود زنده،ساختمان یاخته و عملکرد (فصل اول کتاب فیزیولوژی سال سوم دوره آموزش متوسطه فنی و حرفه ای)، در قالب 62 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx



پاورپوینت عوامل موثر برای ادامه حیات موجود زنده،ساختمان یاخته و عملکرد (فصل اول کتاب فیزیولوژی سال سوم دوره آموزش متوسطه فنی و حرفه ای)، در قالب 62 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx








بخشی از متن :



فیزیولوژی واژه ای فرانسوی است ، به معنی دانش مربوط به نقش ویژه ی اعضا و قسمت های مختلف بدن موجودات زنده در فرهنگ معین به علم وظایف الاعضا تعبیر شده است .

در فیزیولوژی سعی بر آن است تا عوامل فیزیکی و شیمیایی که سبب پیدایش و توسعه زندگی است شناخته و توجیه شوند.



عناوین اسلایدها


تعریف فیزیولوژی

فیزولوژی به شاخه های زیر تقسیم می گردد

نیازهای بدن عبارت اند

اعمالی که موجود زنده به آن ها می پردازد عبارت اند از:

تعادل زیستی (هومئوستاز)

باز خورد منفی ( Negative Feed Back )

رابطه شیمی و فیزیولوزی

یاخته یا سلول (cell)

ساختمان غشاء

هسته

سیتوپلاسم

مهمترین اندامک های آندو پلاسم

میتوکندری

شبکه آندوپلاسمیک

ریبوزوم

دستگاه گلژی

لیزوزوم

سانتریول

تقسیم یاخته ای یا سلولی

تقسیم میتوز

انتقال مواد از غشای یاخته

تصفیه یا فیلتراسیون

انتشار یا دیفوژیون

اسمز

انتقال فعال :Active transport

آندوسیتوز Endocytosis

اگزوسیتوز Exocytosis




مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : شادمان روستا ناوی

شماره تماس : 09195145166

ایمیل :mohandesbartar@gmail.com

سایت :fileyar.ir

مشخصات فایل

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 62

قیمت : برای مشاهده قیمت کلیک کنید

حجم فایل : 7064 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل