فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

فایلوو

سیستم یکپارچه همکاری در فروش فایل

پایان نامه کارشناسی بررسی رابطه بین خود کارآمدی و تنظیم هیجان با اضطراب مدرسه در دانش آموزان

بررسی رابطه بین خود کارآمدی و تنظیم هیجان با اضطراب مدرسه در دانش آموزان
بررسی رابطه بین خود کارآمدی و تنظیم هیجان با اضطراب مدرسه در دانش آموزان - پایان نامه کارشناسی بررسی رابطه بین خود کارآمدی و تنظیم هیجان با اضطراب مدرسه در دانش آموزان



پایان نامه کارشناسی بررسی رابطه بین خود کارآمدی و تنظیم هیجان با اضطراب مدرسه در دانش آموزان
مقدمه

با شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس، عده ای از والدین با کودکان خود دچار مشکل می شوند که یکی از این مشکلا ت بهانه گیری کودکان در مورد رفتن به مدرسه است. بسیاری از آنها از همان روزهای اول با رفتن به مدرسه مشکل دارند و عده ای دیگر پس از گذشت چند روز از بازگشایی مدارس دچار این مشکل می شوند، که باید دلا یل آنها را پیدا و سعی در رفع آن داشته باشیم.یکی از این دلایل اضطراب کودکان هنگام رفتن به مدرسه است. دلایل متعددی وجود دارد که چرا کودکان ۶ ۵ ساله از رفتن به مدرسه می گریزند، مهمترین و معمول ترین نارضایتی آنها عبارتند از: «من می خواهم فقط در خانه بمانم!» بعضی کودکان در این سن به زمان بیشتری برای سازگارکردن خود با قوانین و محیط های جدید نیاز دارند.بازگشایی مدارس پس از تعطیلات تابستانی، به دنیا آمدن خواهر یا برادر، بیماری و یا مرگ یکی از اقوام می تواند باعث اضطراب و دلشوره کودک شود، حتی بچه ای که قبلا این طور نبوده ، ممکن است دچار این اضطراب ها شود. برای رفع این مشکل با فرزندتان درباره آنچه که در روزهای مدرسه انجام می داده صحبت کرده و روی نکات مثبت و جالب توجه تاکید بیشتری کنید. ساعات روز او را طوری برنامه ریزی کنید تا احساس رضایت بیشتری کند. استفاده از وسایل کوچک و جالبی که به طور چشمگیری باعث کاهش اضطراب و تقویت اعتماد به نفس او می شود بسیار موثر است.عامل دیگری که سبب فرار کودکان از مدرسه می شود همان ترس از مدرسه است.بعضی کودکان ۶ ساله به طور عجیبی از مدرسه می ترسند و مدام بهانه گیری می کنند و به مادرشان می گویند: «من به مدرسه نمی روم و در خانه می مانم».

فهرست مطالب

مقدمه 1
بیان مسئله 3
ضرورت و اهمیت تحقیق 7
اهداف کلی 8
هدف کلی 8
اهداف جزئی 8
فرضیه تحقیق 8
تعریف متغیرها 9
تنظیم هیجان 9
اضطراب مدرسه 10
تعاریف عملیاتی 10
خودکارآمدی 12
مقدمه‌ای بر خودکارآمدی 12
مفهوم و تعاریف خودکارآمدی 12
اهمیت باورهای خودکارآمدی 14
منابع خودکارآمدی 15
اثرات خودکارآمدی 19
اثرات خودکارآمدی بر سطح انگیزش 21
ج) اثرات خودکارآمدی بر فرآیندهای شناختی 22
د) اثرات خودکارآمدی بر فرآیندهای عواطف 23
ابعاد خودکارآمدی 24
مفاهیم سازه‌های خودکارآمدی 26
دیدگاه‌های مربوط به خودکارآمدی 27
تنظیم هیجان 32
مدل فرایند تنظیم هیجانی گروس 37
تنظیم هیجان و اختلالات اضطرابی 39
اضطراب مدرسه 44
توصیه هایی به والدین 46
روش برخورد با مشکلات کودک 47
پیشینه پژوهش 51
مقدمه 55
روش تحقیق 55
جامعه آماری 55
نمونه آماری 55
حجم نمونه 56
ابزار گردآوری اطلاعات 57
نحوه نمره‌گذاری پرسشنامه خودکارآمدی شرر و آدامز 59
روش تجزیه و تحلیل داده ها 60
بخش اول آمار استنباطی 62
بخش دوم آمار استباطی 66
بحث و نتیجه گیری 71
محدودیت پژوهشی 72

قیمت فقط15,000 تومان پرداخت و دانلود

مشخصات فروشنده

نام و نام خانوادگی : علیرضا خشاوه پور

شماره تماس : 09357717947 - 05137573265

ایمیل :info@cero.ir

سایت :cero.ir

مشخصات فایل

فرمت : word

تعداد صفحات : 89

قیمت : 15,000 تومان

حجم فایل : 105 کیلوبایت

برای خرید و دانلود فایل و گزارش خرابی از لینک های روبرو اقدام کنید...

پرداخت و دانلودگزارش خرابی و شکایت از فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.